Уважаемые участники обсуждения!
Настоящим сообщаем, что принятие предложений по проекту Указа Президента Республики Узбекистан "О Стратегии действий по дальнейшему развитию Республики Узбекистан" закончилось 28 января текущего года в 18-00.

3.3. Хусусий мулк ва тадбиркорликни ривожлантириш

Т/р160
Амалга ошириладиган тадбирРақобатдош компанияларни яратиш мақсадида кичик бизнес ва хусусий тадбиркорлик корхоналари йириклашишини рағбатлантириш.
Бажариш муддати2017 йил
III чорак
Ижро учун масъулларИқтисодиёт вазирлиги,
Молия вазирлиги,
Давлат рақобат қўмитаси, ДСҚ
Сарф-харажатлар (млн. сўм)-
Молиялаштириш манбалари-
Тақдим этиладиган ҳужжат шакли, амалга ошириш механизми, кутилаётган натижаҚонун ҳужжатлари лойиҳалари.
Ходимлар сони 500 тагача бўлган ўрта бизнес тоифаси жорий этилади.

Комментарии и ответы

Бехзод Т.С.19.01.2017 00:34
йирик корхоналар учун алохида солик тизими яратиш кк. кичик корхоналар учун жорий солик ставкасини узгартирмаган холда, катта корхоналарга камаювчи шкала тизимини яратиш керак. яъни катта корхона канча куп даромад курса, шунча солик фоизини тушуриш керак.шунда кичик корхоналар катта корхонага айланишга харакат килишади. корхона канча катта булса шунча куп иш урни ташкил килинади, махсулот тан нархи арзонлашишга олиб келади.
Отклонено28.01.2017 15:55

Қўллаб-қувватламаймиз. Амалда икки солиқ солиш тизими мавжуд: солиқ солишнинг умумбелгиланган тизими – йирик корхоналар учун; солиқ солишнинг соддалаштирилган тизими кичик корхоналар учун.

Yuriy Naumov19.01.2017 04:32
Необходимо в стратегии предусмотреть, что означают средние предприятия, какая у низ будет система налогообложения, регулирования и т.д. А то так не понятно, как комментировать стимулирование укрупнение предприятий
Принято31.01.2017 12:35

Благодарим за комментарий. Ваше предложение будет учтено в ходе проработки проекта Государственной программы.

Makhmudov Farkhod Bakhodirovich20.01.2017 11:24
предлагаю ввести критерии определения малого, среднего и крупного бизнеса через годовой объем реализованной продукци (таварооборот и пр) в деженом выражение, а не через численность сотрудников
Для информации28.01.2017 16:00

Данный показатель целесообразно ввести в качестве дополнительного второго критерия для уплаты единого налогового платежа.

Yuriy Naumov24.01.2017 22:13
Стимулирование кооперации между различными предприятий путем разработки закона "О кооперации". Данный закон и положение по его реализации должны определять порядок кооперации между различными хозяйствующими субъектами и стимулировать усилия хозяйствующих субъектов по кооперации в области совместного производства и маркетинга выпускаемой продукции. Система налогооболожения данных "кооперативов" должна стимулировать выпуск готовой продукции с высокой добавленной стоимостью. Пример, предприятие А производит пряжу, предприятие Б производит ткани, а предприятие В - одежду. В действующей системе: А заплатит налог, когда продаст свой товар Б. Б заплатит налог, когда продаст свой товар В.... Если принять закон о кооперации, то А, Б и В - смогут создать кооператив, внутри которого будет свободное движение продукции по цепочке ценностей. В результате, у В будет более конкурентоспособная по цене продукция на выходе, у него будет больше доход и шансов для реализации своей продукции на внешних рынках. Следовательно увеличится доля продукции с высокой добавленной стоимостью.
Для информации28.01.2017 16:01

Для принятия данного предложения необходимо проработать данный вопрос учетом международного опыта, влияние предлагаемого порядка на доходную базу бюджета, а также на обеспечение простоты и налогообложения и налогового администрирования.

Урмонов Жахонгир26.01.2017 09:10
Хорижий мамлакатлар тажрибаси кўрсатишича кичик бизнес субъектларини аниқлаш мезонларига фаолият турига қараб ишчилар сони, йиллик даромади, капитал қўйилмалар миқдори, асосий фондлар миқдори ва йиллик айланмалар миқдори мезон сифатида олинган. Ўзбекистонда эса фақат ишчилар сони яъни 200 тагача белгиланган. Солиқ солишнинг соддалашган тартибига ўтишда ҳам мезон ишчилар сони белгиланган. Таклиф: Кичик бизнесни аниқлашда мезон сифатида ишчилар сони ва йиллик товар айланмасини киритиш лозим. Микрофирмалар -ишчилар сони 25 тагача ва товар айланмаси 500 млн сўмгача Кичик корхоналарда - ишчилар сони 25 дан 200 тагача ва йиллик товар айланмаси 500 млн дан 1 млрд. гача Ўрта корхоналар - ишчилар сони 200 дан 500 тагача ва йиллик товар айланмаси 1 млрд. дан 2 млрд. сўмгача каби мезонларда белгилаш. Шунингдек, солиққа тортишда ҳам табақалашган солиқ ставкасини қўллаш.
Принято28.01.2017 16:03

Таклифингиз учун рахмат. Ушбу таклиф ишчи гурухи томонидан кўриб чиқилади.

Abduqahhorov Aziz To'lqinovich28.01.2017 14:57

хусусий тадбиркорлик субъектлари тушунчасини аниқлаштириш лозим. "хусусий бўлмаган тадбиркорлик" субъектлари борми?

"Тадбикорлик фаолиятини" ҳам ёритиш лозим. бўлмаса қонунда тафталогия бўлиб қолган. "ТАДБИРКОРЛИК ФАОЛИЯТИ ЭРКИНЛИГИНИНГ КАФОЛАТЛАРИ
ТЎҒРИСИДА" қонунининг 3-моддасида Тадбиркорлик фаолияти (тадбиркорлик) тадбиркорлик фаолияти субъектлари томонидан қонун ҳужжатларига мувофиқ амалга ошириладиган, ўзи таваккал қилиб ва ўз мулкий жавобгарлиги остида даромад (фойда) олишга қаратилган ташаббускорлик фаолиятидир деб кўрсатилган бўлиб, қонуннинг 4-моддасида Тадбиркорлик фаолияти субъектлари (тадбиркорлик субъектлари) белгиланган тартибда давлат рўйхатидан ўтган ҳамда тадбиркорлик фаолиятини амалга ошираётган юридик ва жисмоний шахслардир деб кўрсатилган.


Отклонено06.02.2017 14:16

Таклиф асосланмаган.