Уважаемые участники обсуждения!
Настоящим сообщаем, что принятие предложений по проекту Указа Президента Республики Узбекистан "О Стратегии действий по дальнейшему развитию Республики Узбекистан" закончилось 28 января текущего года в 18-00.

1.2. Давлат бошқаруви тизимини ислоҳ қилиш

Т/р44
Амалга ошириладиган тадбирАҳоли ва тадбиркорларнинг электрон давлат хизматларидан фойдаланишда ҳуқуқ ва манфаатларини ҳимоялашни таъминлаш мақсадида “Электрон ҳукумат” ахборот тизимлари комплекслари ва маълумотлар базаларининг ахборот хавфсизлиги талабларига мувофиқлиги мониторингини олиб бориш тизимини яратиш.
Бажариш муддатиЙил давомида
Ижро учун масъулларАхборот технологиялари вазирлиги
Сарф-харажатлар (млн. сўм)554,8
Молиялаштириш манбалариАКТни ривожлан-тириш жамғармаси
Тақдим этиладиган ҳужжат шакли, амалга ошириш механизми, кутилаётган натижаАхборот тизимлари комплекслари
ва маълумотлар базаларининг ахборот хавфсизлиги талабларига мувофиқлиги мониторингини олиб бориш тизимини яратиш бўйича техник чора-тадбирларни амалга ошириш.
Аҳоли ва тадбиркорларга хизматлар кўрсатишда фойдаланиладиган ахборот тизимлари комплекслари ва маълумотлар базаларининг ахборот хавфсизлиги таъминланади.

Комментарии и ответы

Adizov Umidjon Abduraxmonovich24.01.2017 15:44
Жуда долзарб масала!
Принято26.01.2017 01:22
Эътиборингиз учун рахмат.
Sharipov Feruz Ibragimovich25.01.2017 14:53
Необходимо разработать проект Программы развития системы «Электронное правительство» на 2017-2021 годы, в том числе предусматривающего: внедрение современных механизмов государственного управления, предусматривающих максимальное сокращение бумажного документооборота и внедрение информационно-аналитических систем, позволяющих оперативно принимать решения и организовывать их эффективное исполнение; повышение доступности государственных услуг путем внедрения единой системы электронной идентификации физических и юридических лиц; с внедрением системы оценки удовлетворенности деятельностью каждого органа государственной власти и управления и его руководителя; перевод всех видов государственных услуг, связанных с взаимодействием госучреждений с физическими, юридическим лицами, на интерактивную, бесконтактную основу с возможностью получения услуги по любым видам связи (Интернет, стационарная и мобильная телефонная связь, почтовая связь); полный пересмотр процессов оказания государственных услуг с внедрением национальных стандартов их оказания с учетом самой передовой зарубежной практики; обеспечение доступности государственных услуг путем активного расширения сети Интернет, увеличения его скорости и устойчивости, а также снижения стоимости Интернет-трафика; создание Ситуационных центров для организации мониторинга и эффективной координации исполнения решений государственных органов.
Принято26.01.2017 17:34
Ваше предложение будет учтено при дальнейшей проработке Программы.
Mavlutdin Narzullaev27.01.2017 08:29

“Электрон ҳукумат” ахборот тизимлари комплекслари ва маълумотлар базаларининг ахборот хавфсизлиги талабларига мувофиқлиги мониторингини олиб бориш тизимини яратиш, албатта долзарб масалалар қаторига киради. Аммо бу тизим ёрдамида ҳозирги кунда “Электрон ҳукумат” тизими лойихаси доирасида ишлаб чиқилаётган комплекс интеграллашган ахборот тизимлари ва маълумотлар базаларини мониторинг қилиш аввалдан маълум натижага олиб келади, яъни ишлаб чиқилаётган ахборот тизимларининг биронтаси ахборот хавфсизлиги талабларига тўлиқ жавоб бермайди Бундан келиб чиқиб қуйидаги таклиф дастурга киритилса мақсадга мувофиқ бўлар эди:

Республикада “Электрон ҳукумат” лойихаси доирасида ишлаб чиқилаётган комплекс интеграллашган ахборот тизимлари ва маълумотлар базаларини ахборот хавфсизлигини таъминлаш ва уларнинг ҳимояланганлик даражаси бўйича аттестация қилишни йўлга қўйиш мақсадида миллий дастурий ва аппарат-дастурий ахборотни криптографик ва техник ҳимоя қилиш воситаларини (национальные средства криптографической и технической защиты информации) ишлаб чиқишни йўлга қўйиш.

Бундай воситалар ёрдамида республикада ҳимояланган ахборот тизимларини ишлаб чиқишни йўлга қўйиш ва уларни ҳимояланганлик даражаси бўйича аттестация қилишни амалга ошириш мумкин.

Бугунги кунда Давлат солиқ қўмитаси ва UNIKON.UZ томонидан ишлаб чиқилган махсулотлар билан бу масаланинг 10 фоизини ҳам ҳал қилиш мумкин эмас. Республикада ахборот технологиялари сохасида ва жумладан дастурий воситалар ишлаб чиқиш йўналишида фаолият юритаётган кўплаб фирма ва компанияларни бу лойихани амалга оширишга жалб қилиш лозим. Ва буни ўз навбатида ахборотни криптографик ва техник химоя қилиш сохасидаги фаолият турларини лицензиялаш, хамда ишлаб чиқилган махсулотларни сертификациялаш тизимлари орқали мувофиқлаштириш мумкин (Ўзбекистон Республикаси Президентининг 03.04.2007 йилдаги ПҚ-614-сонли Қарори ва Вазирлар Маҳкамасининг 21.11.2007 йилдаги 242-сонли Қарори талаблари асосида).

Принято06.02.2017 09:30

Таклиф Дастур ижроси жараёнида кўриб чиқилади.